They Are Billions
Sztab VVeteranów
Tytuł: They Are Billions
Producent: Numantian Games
Dystrybutor:
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Tytuł: They Are Billions
Producent: Numantian Games
Dystrybutor:
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
They Are Billions - steampunkowa strategia nowym projektem autorów Lords of Xulima
Akcja przeniesie nas na obcą planetę, skolonizowaną dawno temu przez ludzkość. Cywilizacja ta stanęła na skraju zagłady z powodu wybuchu epidemii zombie. Przetrwało raptem kilka tysięcy osób, które teraz muszą znaleźć sposób na przeżycie w świecie opanowanym przez miliardy martwiaków. Co ciekawe, do tych typowych dla science fiction i horroru wątków autorzy dorzucili steampunkowy klimat, gdyż wiele technologii oparte będzie na silnikach parowych, a poziom rozwoju kulturowego odpowiadać ma epoce wiktoriańskiej.
Zabawa toczyć się będzie w czasie rzeczywistym, ale z opcją aktywnej pauzy, pozwalającej w dowolnym momencie zatrzymać akcję i na spokojnie wydać rozkazy. Sam przebieg rozgrywki będzie się różnił od typowych RTS-ów. Większość czasu spędzimy na zarządzaniu i rozwoju kolonii, w stylu znanym ze strategii ekonomicznych. Konieczne więc będzie gromadzenie surowców, konstruowanie i ulepszanie budynków oraz tworzenie sieci energetycznej.
Stałym zagrożeniem będą gigantyczne hordy zombiaków. Autorzy opracowali własny silnik, który poz
wala na umieszczenie nawet dwudziestu tysięcy jednostek na mapie i każda z nich posiadać ma własny moduł sztucznej inteligencji. Dzięki temu martwiaki mają m.in. reagować na różne bodźce wizualne i dźwiękowe, a po znalezieniu ciał swoich pobratymców spróbują znaleźć winnych.
Jeśli choć jeden zombie dostanie się do wnętrza budynku, to zainfekuje wszystkich jego mieszkańców. Brak błyskawicznej i zdecydowanej reakcji sprawi, że szybko cała kolonia zamieni się w legowisko żywych trupów. Aby ochronić się przed zagrożeniem, konieczne będzie budowanie struktur obronnych, takich jak mury czy wieżyczki, jak również wynajmowanie i szkolenie najemników zdolnych walczyć z martwakami.
Wszystkim tym będziemy bawili się w obszernej kampanii fabularnej z misjami o zróżnicowanych celach lub w trybie survivalowym, gdzie zostaniemy wrzuceni na losowo wygenerowaną mapę i naszym zadaniem będzie przetrwanie stu dni.
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Zabawa toczyć się będzie w czasie rzeczywistym, ale z opcją aktywnej pauzy, pozwalającej w dowolnym momencie zatrzymać akcję i na spokojnie wydać rozkazy. Sam przebieg rozgrywki będzie się różnił od typowych RTS-ów. Większość czasu spędzimy na zarządzaniu i rozwoju kolonii, w stylu znanym ze strategii ekonomicznych. Konieczne więc będzie gromadzenie surowców, konstruowanie i ulepszanie budynków oraz tworzenie sieci energetycznej.
Stałym zagrożeniem będą gigantyczne hordy zombiaków. Autorzy opracowali własny silnik, który poz
Jeśli choć jeden zombie dostanie się do wnętrza budynku, to zainfekuje wszystkich jego mieszkańców. Brak błyskawicznej i zdecydowanej reakcji sprawi, że szybko cała kolonia zamieni się w legowisko żywych trupów. Aby ochronić się przed zagrożeniem, konieczne będzie budowanie struktur obronnych, takich jak mury czy wieżyczki, jak również wynajmowanie i szkolenie najemników zdolnych walczyć z martwakami.
Wszystkim tym będziemy bawili się w obszernej kampanii fabularnej z misjami o zróżnicowanych celach lub w trybie survivalowym, gdzie zostaniemy wrzuceni na losowo wygenerowaną mapę i naszym zadaniem będzie przetrwanie stu dni.
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Autor: Klemens